نماینده رسمی پیمتاش در ایران

سراه ۴۵ درجه UPVC

سه راهی UPVC، یکی از انواع اتصالاتی است که در سیستم‌های لوله‌کشی فشار قوی کاربرد دارد. این قطعه، شامل سه مجرا (یک ورودی و دو خروجی یا دو ورودی و یک خروجی) است و برای ایجاد انشعابات فرعی در مسیر لوله‌کشی و یا جمع‌آوری انشعابات فرعی در یک خط، مورد استفاده قرار می‌گیرد. از سه راهی‌های UPVC، هم در خط مکش سیستم لوله‌کشی استخرها و جکوزی‌ها (به منظور جمع‌آوری آب از چند نقطه و انتقال آن به سمت پمپ) و هم در خط دهش (به منظور انتقال آب تصفیه شده به نازل‌های دهش در کاسه‌ی استخر) استفاده می‌شود.

انواع سه راهی پیمتاش که توسط میراب آرین، تنها نماینده‌ی رسمی پیمتاش در ایران، به بازار عرضه می‌شوند، عبارتند از:

سه راهی ۹۰ درجه‌ی چسبی پیمتاش

این مدل سه راهی، قطعه‌ای T شکل است که در آن، خروجی سوم در جهت عمود بر دو خروجی هم راستا قرار گرفته است. سه راهی قائم، برای انشعاب‌گیری یا اتصال انشعابات فرعی با زاویه‌ی ۹۰ درجه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سه راه ۹۰ درجه‌ی چسبی پیمتاش (UPVC Solvent Cement 90° Tee)، از سایز ۲۰ تا ۳۱۵ موجود است.

سه راهی ۴۵ درجه چسبی پیمتاش

این مدل سه راهی، قطعه‌ای Y شکل است که در آن، خروجی سوم با زاویه‌ی ۴۵ درجه نسبت به خط اصلی قرار گرفته است. این اتصال برای انشعاب‌گیری با زاویه‌ی ۴۵ درجه کاربرد دارد. استفاده از این سه راهی به جای مدل قائم، علاوه بر زیبایی، بر کاهش افت فشار در سیستم هم تاثیر دارد.

سه راه ۴۵ درجه‌ی چسبی پیمتاش (UPVC Solvent Cement 45° Single Branch)، در دو سایز ۵۰ و ۶۳ میلی‌متر موجود است.

سه راهی تبدیل چسبی پیمتاش

خروجی سوم این مدل سه راهی، دارای قطر کمتری نسبت به دو خروجی هم راستا می‌باشد. از این رو، این اتصال می‌تواند انشعابی با قطر کمتر را ایجاد می‌کند. استفاده از این قطعه، منجر به سرعت و سهولت در امر لوله‌کشی می‌شود چراکه نیاز به استفاده از یک تبدیل چسبی جداگانه به همراه سه راهی را برطرف می‌سازد.

سه راه تبدیل چسبی پیمتاش (UPVC Solvent Cement Reducing Tee)، از سایز ۲۰ × ۳۲ تا ۲۵۰ × ۳۱۵ میلی‌متر موجود است.

سه راهی ناف دنده پیمتاش

این اتصال، به منظور ایجاد انشعاب دنده‌ای در لوله‌ی اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از کاربردهای مهم سه راهی ناف دنده جهت نصب غلاف سنسورها، گیج فشار و ترموستات بر روی خطوط لوله‌کشی استخرها و جکوزی‌ها است.

سه راه ناف دنده پیمتاش (UPVC One Side Female Threaded Tee)، از سایز “۲/۱ × ۲۰ تا “۴ × ۱۱۰ موجود است.

سراه UPVC

سراه ۴۵ درجه UPVC

شما هم دیدگاهی برای این مطلب ارسال کنید