نماینده رسمی پیمتاش در ایران

شیر توپی مهره‌دار UPVC با پایه اکچویتور پیمتاش

برند پیمتاش ترکیه، شیرهای توپی با پایه‌ی اکچویتور را به بازار عرضه کرده است. همان‌طور که از نام آنها برمی‌آید، این شیرها، مجهز به پایه‌ای هستند که نصب سریع و مطمئن انواع اکچویتورهای الکتریکی و پنوماتیکی را امکان‌پذیر می‌سازد. با نصب اکچویتور، این شیرهای توپی به آیتمی ایده‌آل برای کنترل خودکار جریان سیالات تبدیل می‌شوند؛ عاملی که به ویژه در سیستم‌های لوله‌کشی با حساسیت بالا کاربرد دارد. مجهز کردن شیر به اکچویتور همچنین امکان دسترسی از راه دور را به اپراتور سیستم می‌دهد.

شیر توپی مهره‌دار UPVC با پایه اکچویتور

ویژگی‌های شیر توپی پیمتاش با پایه اکچویتور

شیر توپی پیمتاش با پایه اکچویتور، قابل نصب بر روی شاسی جهت کاهش ارتعاش می‌باشد. علاوه بر این، طراحی این شیرها به صورت مهره‌دار، جداسازی شیر از سیستم لوله‌کشی را بدون نیاز به بریدن لوله، امکان‌پذیر می‌سازد و در نتیجه، سرویس دوره‌ای این شیرها و نگهداری از آنها را بسیار آسان می‌کند؛ فقط کافی است که در صورت نیاز، مهره‌های دو سر شیر را باز کرده و بدنه شیر را از خط لوله خارج کنید.

کاربرد شیر توپی مهره‌دار پیمتاش با پایه اکچویتور

شیر توپی UPVC پیمتاش با پایه اکچویتور (UPVC Actuator Mountable True Union Ball Valve)، در سایزهای ۳۲ تا ۶۳ میلی‌متر موجود است. این شیرها به صورت دوسر چسبی عرضه می‌شوند؛ با این وجود، امکان تعویض هریک از فلنچ‌های چسبی با فلنچ‌های رزوه‌ای وجود دارد.

شما هم دیدگاهی برای این مطلب ارسال کنید