نماینده رسمی پیمتاش در ایران

مزایای سیستم لوله کشی نوین UPVC

مزایای سیستم لوله کشی نوین UPVC

 مقاوم در برابر کلر و مواد شیمیایی در سیستم لوله کشی UPVC :

لوله و اتصالات یو پی وی سی مقاومت بالا در برابر کلر و مواد شیمیای و خوردگی دارند.مقاومت پایین فلزات در برابر کلر باعث خورده شدن آنها و در پلیمرهایی مانند PP باعث خشک شدن و شکننده تر شدن میشود که این امر باعث کوتاهتر شدن عمر این سیستم ها و تجهیزات آنها میشود در حالیکه این مشکل در لوله و اتصالات UPVC  حل شده است.

عدم رسوب گیری و زنگ زدگی  در سیستم لوله کشی UPVC :

در استخر ها و محل هایی مانند جکوزی که آب گرم در آن جریان دارد به مرور زمان رسوب زیادی که حاصل از املاح و مواد ضدعفونی می باشد در اتصالات و شیر آلات تشکیل میشود. این مشکل که در کل سیستم لوله کشی فلزی (گالوانیزه و استیل)به وفور مشاهده میشود باعث افت فشار و از کار افتادن شیر آلات خواهد شد.در حالیکه مشکل فوق در سیستم های لوله کشی یو پی وی سی UPVC  حل شده است

نصب سریع ، آسان و کم هزینه سیستم لوله کشی UPVC :

نصب سریع و آسان با هزینه های نصب پایین تر  در سیستم لوله کشی یو پی وی سیUPVC در مقایسه با سایر سیستم ها لوله کشی استخر،همچنین زیبایی و هماهنگی  سیستم لوله کشی یو پی وی سی UPVC بر خلاف فلزات (گالوانیزه،استیل)و پلیمرهای دیگر از جمله پلی اتیلن که نیاز به ساپورت کردن برای نمای بهتر دارند و حجم بیشتری برای فضای موتور خانه و تاسیسات می گیرند از دیگر علل برتری یو پی وی سی  PVCU  نسبت به سیستم های لوله کشی مشابه است.

آب بندی مطمئن در سیستم های لوله کشی UPVC :

به عنوان مثال در اتصالات پلی اتیلن که به دو روش جوشی و کوپلی می باشد که نوع جوشی در صورت اجرای صحیح مطمئن تر خواهد بود به دلیل افزایش طول زیاد پلی اتیلن در مقابل دما و فشار بالای سیستم لوله کشی جکوزی این سیستم ها در نقطه اتصال ضعیف می باشند و به دلیل عدم سازگاری پلیمر با بتن بنابرین آب بندی لوله ها مخصوصا لوله های مکش استخر که از بتن عبور میکنند بسیار مشکل است که این مشکل در سیستم لوله کشی نوین PVCU  با کمک والکراس یا حلقه آب بند حل شده است.  و همین طور عدم آب بندی مناسب در مقاطع عبور لوله از بتن در لوله کشی استخر و جکوزی که این مشکل در لوله کشی یو پی وی سی UPVC  حل شده است.

امکان استفاده لوله،اتصالات وشیرآلات UPVC در موتور خانه های استخر و جکوزی :

که به علت تنوع بسیار اتصالات و شیرآلات یو پی وی سی UPVC در موتور خانه های استخر و جکوزی قابل استفاده می باشد که این امر به عنوان مثال برای اتصالات و شیرآلات پلی اتیلن و یا  پلی پروپلین قابل صدق نمی باشد.

مقاومت لوله و اتصالات UPVC در برابر آتش :

سیستم لوله کشی یو پی وی سی UPVC  هیچ گونه رسانایی به احتراق ندارد و باید در نظر گرفت که در شرایط حادثه آتش به هیچ عنوان قابلیت نفوذ به سطح لوله یو پی وی سی را ندارند .

سطح صاف و صیغلی لوله های UPVC :لوله های یو پی وی سی از مواد بی رنگ و بو ساخته می شوند به همین جهت از سطح داخل آینه صاف خود، لوله های UPVCیوپی وی سی  حداقل جریان از دست دادن از آن رد می شود , خواص فیزیکی لوله هایUPVC هیچگونه تاثیر پذیری از آفتاب مستقیم و یا برف و باران ندارند.

امکان اجرای شیب در لوله ها ی یو پی وی سی:گاهی اوقات نیاز است سیستم لوله کشی به سمت موتور خانه دارای شیب باشد که این امر به راحتی در سیستم لوله کشی یو پی وی سی UPVC قابل اجرا می باشد.

افت بسیار کم فشار سیستم لوله کشی یو پی وی سی UPVC نسبت به بقیه سیستم ها

ضد رسوب و ضد اسید بودن لوله،اتصالات و شیرآلات UPVC  از دیگر مزیت های این سیستم نسبت به دیگر سیستم های لوله کشی است.

طول عمر بالا  لوله و اتصالات یو پی وی سی UPVC:به دلیل مقاومت در برابر مواد شیمیایی و خوردگی طول عمر لوله،اتصالات و شیرآلات یو پی وی سی UPVC  بسیار بالا می باشد.

تنوع زیاد اتصالات و شیرآلات UPVC :تنوع بسیار بالای اتصالات و شیرآلات یو پی وی سی در مقابل سیستم های لوله کشی مانند پلی اتیلن،پلی پروپلینPP،فلزی (گالوانیزه)،و پنج لایه

مقرون به صرفه بودن سیستم لوله کشی UPVC در مقابل با سیستم های لوله کشی ۵ لایه و استیل

موجود بودن لوله ،اتصالات،شیر آلات فشار قوی   UPVC  از سایز ۱۶ تا ۳۱۵:که فقط این تنوع در سیستم لوله کشی یو پی وی سی UPVC  موجود است و به عنوان مثال در سیستم های ۵ لایه  تأمین لوله و اتصالات بالای ۳۲ میلیمتر مشکل و سایزهای بالای ۷۵ میلیمتر نیز کاملا سفارشی و حداکثر ۱۱۰ میلیمتر می باشد و این مشکل در مورد لوله و اتصالات  پلی پروپلین PP  نیز صدق می کند

اجرای بسیار آسان سیستم لوله کشی یو پی وی سی UPVC  نسبت به دیگر سیستم های لوله کشی

استحکام بسیار بالای سیستم لوله کشی  UPVC نسبت  به وزن بسیار پایین آنها که به عنوان مثال وزن لوله های یو پی وی سی یک پنجم لوله های فولادی است  از دیگر مزیت های سیستم لوله کشی  یو پی وی سی  UPVC می باشد که در هنگام حمل و نقل کمک زیادی می کند.

شما هم دیدگاهی برای این مطلب ارسال کنید