نماینده رسمی پیمتاش در ایران

مهره ماسوره upvc

مهره ماسوره UPVC، یکی از پرکاربردترین اتصالات در سیستم‌های لوله‌کشی فشار قوی به شمار می‌رود. این قطعه به منظور اتصال دو خط لوله به یکدیگر یا برای نصب انواع شیرها و تجهیزات بر روی سیستم، مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهره ماسوره در واقع از دو قسمت (به صورت نر و ماده) تشکیل شده است که یکی از آنها روی لوله و قسمت دوم، روی لوله یا اتصالی که در طرف دیگر قرار گرفته است، بسته می‌شود. بسته به کاربرد قطعه، کانکشن‌های مهره ماسوره ممکن است از نوع چسبی، داخل دنده یا بیرون دنده باشند.

این دو قسمت در نهایت از طریق مهره‌ی واسط با یکدیگر جفت شده و اتصال برقرار می‌شود. نکته‌ی قابل توجه درمورد این اتصال این است که در صورت لزوم، می‌توانیم به راحتی و تنها با باز کردن این مهره، دو قسمت را به منظور امور تعمیر و نگهداری از یکدیگر جدا کنیم. علاوه بر این، استفاده از مهره به منظور برقراری ارتباط میان اجزای تشکیل‌دهنده‌ی مهره ماسوره، اطمینان از آب‌بندی مطمئن سیستم در محل اتصال را به ارمغان می‌آورد.

مهره ماسوره مغزی

یک سر از مهره ماسوره‌ی مغزی پیمتاش به صورت چسبی و سر دیگر آن، به صورت بیرون دنده می‌باشد. از این نوع مهره ماسوره زمانی استفاده می‌کنیم که بخواهیم میان لوله‌ی مورد نظر و یک اتصال داخل دنده، ارتباط برقرار کنیم. مهره ماسوره مغزی یو پی وی سی UPVC پیمتاش (UPVC Male Threaded Union)، براساس استاندارد و در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود و از سایز “۲/۱ × ۲۰ تا “۲ × ۶۳ موجود است.

مهره ماسوره یک سر دنده

همان‌طور که از نام آن برمی‌آید، یک سر از این نوع مهره ماسوره به صورت چسبی است و سر دیگر آن، از داخل دارای رزوه می‌باشد. از مهره ماسوره یک سر دنده یو پی وی سی پیمتاش در مواردی استفاده می‌کنیم که بخواهیم لوله‌ی مورد نظر را به یک اتصال بیرون دنده متصل کنیم. مهره ماسوره یک سر دنده UPVC پیمتاش (UPVC One Side Female Threaded Union)، براساس استاندارد و در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود و از سایز “۸/۳ × ۱۶ تا “۴ × ۱۱۰ موجود است.

مهره ماسوره چسبی

مهره ماسوره‌ی چسبی پیمتاش، اتصالی است که هر دو سر آن به صورت چسبی می‌باشد. از این نوع مهره ماسوره به منظور اتصال دو خط لوله به یکدیگر استفاده می‌شود. مهره ماسوره چسبی یو پی وی سی UPVC پیمتاش (UPVC Solvent Cement Union)، براساس استاندارد و در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود و از سایز ۲۰ تا ۱۱۰ موجود است.

 

شما هم دیدگاهی برای این مطلب ارسال کنید