نماینده رسمی پیمتاش در ایران

مهره ماسوره UPVC یکسر مغزی برنجی

مهره ماسوره UPVC یک سر مغزی برنجی، یکی از پرکاربردترین قطعاتی است که توسط پیمتاش ترکیه به تولید می‌رسد. معمولاً به منظور نصب تجهیزاتی نظیر پمپ چدنی و مبدل استیل بر روی سیستم پایپینگ UPVC از مهره ماسوره UPVC یک سر مغزی برنجی پیمتاش استفاده می‌شود. یک سرِ این مهره ماسوره که به صورت چسبی است، بر روی لوله یا تبدیلی UPVC نصب می‌شود. سر دیگر این قطعه که از جنس برنج و به صورت بیرون دنده می‌باشد نیز روی کانکشن داخل دنده‌ی این تجهیزات بسته می‌شود. استفاده از مهره‌ی واسط به منظور برقراری ارتباط میان نری و مادگی مهره و ماسوره، باعث می‌شود که در صورت لزوم بتوانیم به راحتی و تنها با باز کردن مهره، دو قسمت را به منظور امور تعمیر و نگهداری از یکدیگر جدا کنیم.

استفاده از مهره ماسوره UPVC یک سر مغزی فلزی پیمتاش به ویژه در قسمت‌هایی از سیستم پایپینگ UPVC توصیه می‌شود که دمای سیال عبوری، بالا باشد؛ از جمله در ورودی و خروجی سیکل آب مبدل‌های حرارتی. با توجه به اینکه تفاوت دما میان مبدل و لوله، بسیار بالاست و احتمال انتقال این دمای بالا از جداره‌ی لوله به جداره‌ی اتصال وجود دارد، بهتر است در این قسمت‌ها، از رزوه‌های فلزی استفاده کنیم. در چنین شرایطی، مهره‌ی برنجی به همراه اورینگی که داخل آن قرار دارد، به صورت عایق حرارتی عمل می‌کنند و می‌توانند در بحث آب‌بندی نیز بسیار موثر باشند.

مهره ماسوره UPVC یک سر مغزی برنجی پیمتاش (UPVC Brass Outlet Male Threaded Union)، براساس استاندارد و در سایزهای مختلف تولید می‌شود و در سایزهای پرطرفدار ۵۰ و ۶۳ میلی‌متر موجود است.

 

شما هم دیدگاهی برای این مطلب ارسال کنید