نماینده رسمی پیمتاش در ایران

مهره ماسوره UPVC یک سربرنج

مهره ماسوره UPVC یک سر برنج، یک از انواع مهره ماسوره‌هایی است که توسط پیمتاش ترکیه به تولید می‌رسد. این اتصال از سه قسمت نری، مادگی و مهره‌ی رابط تشکیل شده است. نری و مادگی مهره و ماسوره به طور جداگانه روی دو قسمت مورد نظر بسته شده و از طریق مهره به یکدیگر متصل می‌شوند. استفاده از مهره و ماسوره به منظور برقراری اتصال میان دو لوله، منجر به اطمینان از آب‌بندی صد درصدی سیستم در محل اتصال می‌شود و در عین حال، سهولت در امور تعمیر و نگهداری سیستم را به دنبال دارد. به عبارت دیگر، جداسازی دو لوله از یکدیگر، به آسانی و تنها با باز کردن مهره‌ی رابط، امکان‌پذیر است.

سرِ چسبی این مدل مهره ماسوره از UPVC و سرِ رزوه‌ای آن که به صورت داخل دنده می‌باشد، از فلز (آلیاژ برنج) تشکیل شده است. مهره ماسوره یک سر فلزی UPVC پیمتاش، عمدتاً به منظور اتصال خطوط پایپینگ UPVC به خطوط فلزی یا خطوطی از جنس پلی پروپیلن مورد استفاده قرار می‌گیرد. درصورتی‌که بخواهیم لوله‌ی یو پی وی سی را به لوله‌ای غیر هم جنس متصل کنیم، نیاز به استفاده از اتصالات رزوه‌ای وجود دارد. در چنین شرایطی، سر چسبی مهره ماسوره، به لوله‌ی یو پی وی سی متصل شده و سر فلزی هم می‌تواند روی هر اتصال رزوه‌ای بیرون دنده‌‌ی دیگری بسته شود.

مهره ماسوره UPVC یک سر برنج پیمتاش (UPVC Brass Outlet Female Threaded Union)، براساس استاندارد و در سایزهای مختلف تولید می‌شود و از سایز “۲/۱ × ۲۰ تا “۳ × ۹۰ موجود است.

شما هم دیدگاهی برای این مطلب ارسال کنید